Częste pytania

Nie ma głupich pytań ;)

 

Jeśli na tej podstronie nie znajdziesz rozwiązania, to zapraszam Cię do działu KONTAKT, może właśnie Twoje zapytanie znajdzie się również w tym dziale ;) 

 

1. Jak dbać o biżuterię? 

Dla Twojej wygody stworzyłam podstronę PIELĘGNACJA BIŻUTERII, gdzie dokładnie opisałam czego unikać, przy jej użytkowaniu. Dodatkowo do każdego zamówienia dokładam ulotkę z instrukcją pielęgnacji oraz ściereczkę do tego przeznaczoną.


2. Czy wszystkie elementy są ze srebra?

Tak! Obecnie oferuję biżuterię w całosci stworzoną ze srebra. Zarówno zwierzaki, jak i elementy im towarzyszące: łańcuszki, zapięcia, zawieszki, wykonuję ze srebra wysokiej próby 925. Czym jest próba metalu dowiesz się z zakładki POLSKIE CECHY PROBIERCZE


3. Czemu srebro ma taki ciemny kolor, czy jest stare?

Nic bardziej mylnego :) Część srebrnej biżuteri "kąpię" w oksydzie, która nadaje mu stalowo - szary odcień, dla wydobycia szczegółów zwierzaków przecieram ich powierzchnię, aby jaśniejsze i ciemniejsze tony dawały iluzję trójwymiarowości. Jeżeli wolisz jasny odcień srebra daj mi znać, a przygotuję biżuterię wedle Twoich upodobań. 


4. Czy Twoja biżuteria jest przeznaczona dla alergików?

Biżuterię wykonuję ze srebra próby 925, które ma właściwości antyseptyczne, czyli bakteriobójcze i idealnie nadaje się dla osób cierpiących na alergie. Jednak w bardzo rzadkich przypadkach, u niektórych osób może zdarzyć się reakcja alergiczna. Pamiętaj, że na zwrot produktu masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, zatem możesz sprawdzić, czy Twoja skóra reaguje z kruszcem, czy idealnie ze sobą współgrają.


5. Czy pakujesz biżuterię na prezent?

Jak najbardziej! Wystarczy, jeśli w koszyku przy składaniu zamówienia zaznaczysz tę opcję. Jeżeli zamówienie od razu ma trafić do obdarowywanej osoby napisz mi o tym w komentarzu do zamówienia, nie będę wtedy dokładać paragonu do przesyłki. Jeśli marzy Ci się notka dodana do prezentu, to również umieść ją w komentarzu, a po realizacji zamówienia wyślę Ci zdjęcie całości, żebyś był pewien, co trafi do bliskiej Ci osoby. Pakowanie jest gratis!


6. Ile będę czekać na zamówienie?

W przeciągu 1-2 dni roboczych od zaksięgowania przelewu lub złożenia zamówienia za pobraniem, paczuszki są gotowe do wysyłki. Pozostały czas zależy od wybranej formy przesyłki. Najszybciej dotrze do Ciebie przesyłka kurierska lub Paczkomat Inpost. Więcej szczegółów o kosztach dostawy oraz czasie realizacji odnajdziesz w zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚĆ.


7. Czy mogę zamówić inny rodzaj biżuterii z tym samym motywem?

Tak! Niemal każd z dostępnych na stronie motywów, mogę zamienić w inną biżuterię. W końcu mam cały warsztat złotniczy i dobrych kilka lat doświadczenia!. Jesli marzy Ci się biżuteria z wzorem, który jeszcze w tej formie nie występuje, to napisz do mnie na adres: czteryhumory@gmail.com. Poniżej przedstawiam kilka przykładów, ale nie ograniczam się do nich. 

 

  • Pamiętaj, że "przerabiam" tylko wzory dostępne na stronie i takie dopasowanie wyceniam indywidualnie
  • Posiadam kolczyki sztyfty, a Ty wolisz wiszące - nie ma problemu, znajdę bigle idealne dla Ciebie.
  • Nie lubisz oksydy, nadającej srebru stalowo - szary odcień? Mogę wysłać do Ciebie biżuterię w kolorze czystego srebra.
  • Wolisz biżuterię polerowaną na połysk - nic trudnego!
  • Nie lubisz pierścionków z regulowaną obrączką, a marzy Ci się zwierz od Czterech Humorów na palcu? Nie ma problemu, specjalnie dla Ciebie zaprojektuję indywidualny pierścień.

8. Chce, żeby mój pupil znalazł się na biżuterii, czy to możliwe?

Bardzo bym chciała spełnić Twoje pragnienie, ale niestety jest to niemożliwe. Już tłumaczę, dlaczego? Cały proces stworzenia jednego zwierzaka jest długotrwały (ponad miesiąc) i kosztowny, musimy do tego zaangażować zewnętrzne firmy, które są odpowiedzialne za projekt w programie 3D, wykonanie gumowych form, odlew w żywicy a następnie w srebrze. W efekcie końcowym powstaje tylko jeden przedmiot, którego cena byłaby bardzo wysoka w stosunku do oferowanej przeze mnie biżuterii. Jednak chętnie przyjmę Twoją sugestię przy tworzeniu nowej kolekcji, a może okaże się, że właśnie pracuję nad Twoim ulubionym stworem? ;) 


9. Personalizacja biżuterii 

Do Twojej dyspozycji oddaję cały dział dotyczący PERSONALIZACJI, wraz z przykładami, jak ona może wyglądać. Jednak, jeśli masz swój pomysł na zindywidualizowanie biżuterii dla Ciebie lub bliskiej osoby, to chętnie go poznam. W przypadku presonalizacji, która ingerowałaby w strukturę przedmiotu np. grawerunek na spodzie zawieszki, wzór wypalony na skórze bransolety itp. nie przyjmuję zwrotów. 


10. Urwał mi się łańcuszek / odpadło zapięcie i co dalej? - ROCZNA GWARANCJA

Znasz ten zwrot: złoścliwość rzeczy martwych? Ja też ;) Mimo, że przykładam jak największą uwagę do zamówień: gładzę je, macam, oglądam, to czasem się zdarzy, że i tak coś pójdzie nie po mojej myśli. Dlatego, w niektórych przypadkach oferuję Ci darmową wymianę lub naprawę ważną przez rok od daty zakupu!

 

  • We wszystkich poniższych przypadkach najpierw napisz do mnie na adres: czteryhumory@gmail.com
  • Jeśli pękł łańcuszek przy Twoim wisiorku - odeslij go do mnie, a wyślę Ci calutki nowy. Ponosisz tylko jeden koszt przesyłki - do mnie :)
  • Jeśli w bransoletce urwał się łańcuszek, a w kolczyku odpadł sztyft, a może zapięcie od spinki odpadło, to wyślij do mnie biżuterię, naprawię ją i odeślę na mój koszt. 
  • W przypadku uszkodzeń wynikających z nieodpowiedniego użytkowania też mogę coś zaradzić. W takim przypadku w wiadomości wyślij do mnie zdjęcie zniszczonej biżuterii, abym mogła wycenić jej naprawę. 

Ważne: moja strona wykorzystuje pliki cookies. Używam informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania mojego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący ze mną reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z moich serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuję