Zwroty i reklamacje

Jeśli z jakiegoś powodu pragniesz zrezygnować z zamówienia, to daj mi o tym znać. Nie musisz podawać powodu rezygnacji, ale będę wdzięczna jeśli to zrobisz, abym w przyszłości mogła ulepszyć produkty oraz obsługę klientów. Na zgłoszenie zwrotu masz czas przez 14 dni od dnia odbioru zamówienia od przewoźnika. Zgłoszenia możesz dokonać na dwa sposoby:

Wyślij oświadczenie w wiadomości e-mail

na adres: czteryhumory@gmail.com, następnie odeślij przesyłkę na adres firmy podany poniżej. Masz na to 14 dni od dnia zgłoszenia chęci zwrotu i pokrywasz koszt przesyłki zwrotnej.

Wyślij oświadczenie w formie pisemnej

wraz z zwracanym produktem na adres: Sztuk Kilka Marta Norenberg, ul. Jodłowa 25, 05-806 Granica, z dopiskiem ZWROT Cztery Humory.

W przypadku zwrotu zamówień indywidualnych zastrzegam sobie prawo do zatrzymania zaliczki na pokrycie poniesionych przeze mnie kosztów związanych z przystąpieniem do jego realizacji. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktów, jeśli powrócą do mnie niekompletne lub uszkodzone. Zwrotu środków dokonam nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia Twojego oświadczenia i zwrotu produktów.

Bardziej szczegółowe informacje na temat zwrotów odnajdziesz w REGULAMINIE.

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt posiada ukryte wady możesz złożyć reklamację, korzystając z jednego ze sposobów wymienionych poniżej. Będę wdzięczna, jeśli zawżesz w niej informacje na temat zwracanego produktu oraz na jaką rekompensatę liczysz (zwrot środków, obniżenie ceny produktu, naprawa), ułatwi to rozpatrzenie Twojej reklamacji i podjęcie decyzji zadowalającej obie strony. W przypadku zwrotu reklamowanego produktu zwrócę Ci jego koszt wraz z kosztem przesyłki zwrotnej.

Skontaktuj się drogą pisemną

na adres: Sztuk Kilka Marta Norenberg, ul. Jodłowa 25, 05-806 Granica

Wyślij wiadomosć poprzez e-mail

za pomocą poczty elektronicznej na adres: czteryhumory@gmail.com

Jeśli zdecydujesz się na zwrot zamówienia

to skontaktuj się ze mną. Zamówię wtedy kuriera, który w dogodnym dla Ciebie terminie odbierze przesyłkę, a ja pokryjemy jego koszty. Oczywiście możesz także wybrać inny sposób dostawy zwracanej biżuterii.

Nie później niż w przeciągu 14 dni od dnia zgłoszenia Twojej reklamacji rozpatrzę ją i poinformujemy Cię mailowo o decyzji. W przypadku reklamacji przedmiotu uszkodzonego przez dostawcę pomocny będzie protokół szkody sporządzony w obecności przewoźnika, dlatego proszę dokładnie obejrzyj przesyłkę przy jej odbiorze. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Cię na znaczne niedogodności, to na Twoje żądanie obniżę cenę albo w przypadku odstąpienia od umowy zwrócę pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni od rozpatrzenia reklamacji.

Więcej informacji o reklamacji odnajdziesz w REGULAMINIE

Masz dodatkowe pytania? Napisz do mnie!